Handbojor - sexleksaker

Att hitta handbojor för att använda till sexleksaker kan vara en djungel. Därför är det viktigt att du jämför priser på alla handbojor hos olika leverantörer på internet. Det är många som köper fel handbojor, dvs riktiga handbojor och det kan vara väldigt farligt. Att fastna i sängen eller tappa bort nyckeln är inte alls trevligt, detta har faktiskt hänt mig (mycket otrevlig historia). Dessutom är det bra att köpa handbojor som är lite mjukare runtomkring så man inte får skavsår runt handleden.

Det finns olika varianter av handbojor inom bondage och fetish. Många handbojor liknar den riktiga varianten som polisen och kriminalvården använder. Dessa handbojor kan som sagt skava lite, men det finns även verklighetstrogna handbojor med rundade kanter :). Andra handbojor är typ "fluffiga" och är mjuka och sköna. Personligen tycker jag att det inte finns något skönare än att känna sig väldigt undergiven i sängen medans jag blir penetrerad bakifrån.
Ett par riktigt bra handbojor kostar cirka 150SEK men går att hitta för betydligt billigare priser. Men se till att dom håller hög kvalitet och dom ska absolut inte vara gjorda i plast enlig mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0